:: Usia Perkahwinan Ku ::

Thursday, January 7, 2010

selamat pagi malaysia

Morning...

Hari ni aku bersemangat skit nak bekerja...klu tak dr hari isnin sampai semalam mood keje tu kurengggg..bukan setakat mood je kurenggg...pi keje pun muka tu togel jer..tak berbedak langsung...so hari ni aku comel skit la sbb aku mekap2(alamak angkat bakul sendiri la plak..hehehe). Sian kat alat mekap aku tu...dah lama tuannya tak pakai.

Okeh berbalik semula kenapa aku ade mood keje ri nih..hehehe...sbb smlm aku pi ngulor jap..pi K.L pi ambik stok tudung aku yg dah lama x update..haha...semalam aku pi ambik pashmina stripe rainbow...yang ni aku restock semula..sbb ari tu ambik..kejap je abis..x sempat upload kat blog...lg pun atas permintaan ramai tu yg restock semula. Bukan pashmina tu aje..ade lg...nnt aku upload kt blog Delisya's Collection okeh. Ingat nak bat malam tadi..tp x sempat sbb tido kan anak..ngn mummy pun tido skali..

okeh..kat bawah ni ade pic aku pagi ini..panas lagi...

*

*

*

*

*

jeng..jenggggg





semua gambar kat atas ni aku snap sendiri..kakaka...sbb aku duk dlm bilik sowang2 je tadi...

4 comments:

kogieshane said...

okay ler tu boss x der

aLoNg@Na said...

bos xder,lg semangat nk keje!..hahahaha

iem said...

cantik tudung hehe

mommie nard said...

kak gie : hehe..bos x de le senang nak snap2 gambar sendiri..klu dia ade..nnt dok nyempit skali..kekeke

Kak Na : Betul tu kak na..sgt2 setuju...

iem : berminat ke? nnt kita upload ekk...murah je kita jual...

Blog Widget by LinkWithin

My Pet


pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets