:: Usia Perkahwinan Ku ::

Wednesday, January 6, 2010

POLKADOT

Minggu lepas kami sekuarga x kuar meronggeng pun....sbb delisya demam. Sian tau kat dia...mummy sedih sgt tgk keadaan dia. Mummy x sangka secepat ini jadinya. Skrg mummy duk risau si abang pulak...takut abang lak kene pas ni. mummy x sanggup tengok. Mummy ngn daddy sedih sbb delisya pasni x comel sgt dah..pasti ada parut2 yg tinggal. Dah la banyak naik kat muka ngn kepala. UUwwaaaaaa...nak bat camne..dah nak jadi redha je. Tp harap sgt kesan2 tu akan hilang..x kira la ambik masa yg panjang ke tak.

kat bawah ni gambar Delisya diserang penyakit 'chicken pox'..pasti korang sedeykan tgk...


gambar dia angkat tgn ni gambar yg terbaru (smlm) dia dah sihat dr demam..tinggal nak ilangkan polkadot tu aje.

mcm ni lah muka delisya masa awal ri tu..masam je..senyum pun tanak...nmpk sgt kt mata dia tu yg dia sedang sakit teruk...(tp sempat la tokabah bawak gi playground..dia bosan duk umah si kecik nih)

masa ni baru nak kuar sumer polkadot tu...sian kan...

Okeylah...doakan delisya cepat sembuh ya..terima kasih.

8 comments:

aLoNg@Na said...

alolololo...ciannya dia..mmg xsggup kn nk nengok klu ank2 kt xsht/demam/sakit...rs mcm nk transfer jer skitnya dorang tu kt kita...

org kata klu bby ni parut dorang cpt ilang...dont wory la,still comey pe!...

iem said...

alahai ciannye...

bEe HoNeY said...

ALA SIANNYA TGK....NAD DUN WORI T I'ALLAH ILANG PARUT TU GPUN DIA MSH KCIK G....LMA2 T ILANG TP KLU LEH ELAK KAN KICAP LA T PAUT ITAM...TU JE HIIHIIH

E.L.I.Z.A said...

ala ciannye diaaaa....berjangkit ngan sape ni nard? ke mmg naik tetiba? eiymann eli penah injek vaksin c.pox ni..so mgkin xnaik la kot..Dr ckp kalu naik jgk, dia kuar sikit je la..riri eli x injek pun..alhamdulillah x penah kena lg..riso kan ..

get well soon delisya

mommie nard said...

kak linn : okies...mmg x kasi mkn kicap pun..kene ujan pun x kasi..hehehe..harap2 ilangkan...

eli : mmg cian kan...ntah x de lak ahli kuarge ku ade penyakit nih..tatau dpt dr mana..ooo ade vaksin dia ke..nape kita tatau pun...hurm..harap2 jgn la kene kan..susah wooo nk jaga..dah la kocik laie..tergaru2 dia...

STATUS SEKARANG :

dah mula luruh sikit2 dia punye kulit yg ade mate tu...alhamdulillah semakin baik dan sihat dan terlebih manja...haha

Papa @ Mama Zara Sofea said...

siannyer dia... teruk gak ank awak kena yer... ank saya takde la teruk sangat... dlm 2 minggu tu kuping pun da tanggal.. tggl parut jer.. skrg ni sibuk cari krim utk hilangkn parut yg menjdi punca tidak comel.. hahaha

♥♥♥ tEroMpaH_ mAwArrKu♥♥♥ said...

salam kak...
cian anak akak
dlu time mak saya gasuh ank org pon ada gak jdi camtu..

ada laa gak petua nya..tapi terpulang kat akak nak ikot ke x..sya hanya sekadar kongsi..heheh...akak jgn bagi ank akak tgk cermin taw..(coz org kata lg kita tgk n tegur lagi banyak tumbuh nya...n kalau kukunyer panjng jagn potong dlu..t tkot juge banyk jugk..tu je saya nak kongsi...n yg pentiing jgn makan kicap ea..huhuhuh..tu jew yg saya kongsi..t saya taw g saya g taw ea..k kak..Tq..

mommie nard said...

yus : haah teruk la..tp skrg da better skit la...tinggal nak tanggal kuping2 tu aje..

terompah : tq dik...yg kicap tu mmg x kasi tau...hehehehe

Blog Widget by LinkWithin

My Pet


pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets