:: Usia Perkahwinan Ku ::

Thursday, January 14, 2010

Ya Habibi Ya Maulana...Jom Tengok



hahaha....baru pas apdet blog niaga ku tadi...tu pun lom abis apdet lg sbb bahan2 sumer ade kat umh...konon nak bat kat umh..tp malangnya x dpt coz kene layan karenah budak2 dulu...nak tunggu depa tidoq...mmg lambatttt...pastu badan pun penat keje untuk apdet belog niaga pun tutup tido...so kat opis br ade ruang skit nak update.

haa...kat atas ni pashmina yg agak lama terperap dlm beg...sbbnya x da org yg nk try pashmina ni..katanya susah la besar la..wat ever...so untuk merangsang kenkawan dan semua yg sedang jamu mata..aku pun menggayakannya supaya mereka ini tertarik (harap2 la). Ekceli mmg best pakai pash ni..sbb mudah sgt nak bentuk. kalau nak bentuk muka korang bulat...x payah lipat 3 segi. klu nak nmpk mcm gambar kat atas ni lipatkan 3 segi...untuk cara memakainya..akan ku upload nnt ekk..sbb camne nak upload...tgn 2 aje..nnt sape yg nk tlg ambik gambar kan...InsyaAllah ptg ni akan ku sedaya upaya update okeh...

dan untuk pengetahuan..ini adalah pic pd hari ini...bukan thn lepas punye pic...huhu...

2 comments:

**Bila Comel Jadi Comot** said...

heheh nice pose wif tudung like tat..ekekke..if dun mine jom pollow my link..god bless ya

mommie nard said...

thanks...ok i will

Blog Widget by LinkWithin

My Pet


pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets