:: Usia Perkahwinan Ku ::

Monday, November 9, 2009

::CUTEST BABY IN BLUE CONTEST::





Salam semua....

Mummy Ayel & Sasya skrg ni dah start giler join contest....hehehe. Dulu sebok baca owang len nyer blog...kbykkan sumer join contest..so mummy rase x leh jadik..tu yg mummy pun join skali. mmg syok, bukan nk menang sgt pun..tp nak tambah kenkawan....(klu menang lg besh..huhu)..hahaha... apa lg mummy pun nyelongkar la balik pix2 budak2 nih..seb bek ada...tp mummy nak antar byk pix (especeli ayel nye pix..sgt byk). Utk contest ni mummy antar dedua anak mummy yg chomel sgt2 nih...

But b4 dat..bg korang yg nk join..sile klik blog ni ekk utk keterangan lanjut.

Pix yang mummy pertaruhkan adalah:


*
*
*
*
*
*





pix kat atas ni masa airiel umur 7 bulan


yang ni pulak masa umur 1 thn (cam gengster je duduk)

ini pix yang terkini berumur 2 tahun (wif Mak Tok)

Nama Penuh : Airiel Darwisy bin Sahrim (Ayel)
Umur : 2 tahun





pix ni adik kepada Ayel. Pix ni diambil masa umur dia 2 bulan

Nama Penuh : Airien Delisya binti Sahrim (Sasya)
Umur : 8 bulan


secara rasminya contest ini dilancarkan dari:


24 October 2009 hingga 17 November 2009

2 comments:

E.L.I.Z.A said...

SAlam Nard,
dua² comeiii...pic ayel tu eli amik yg masa dia bby..jelas biru nya hehheh

overall, lulus >_<

nard said...

okies,,thanks eli...
muaahhh..

Blog Widget by LinkWithin

My Pet


pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets