:: Usia Perkahwinan Ku ::

Thursday, August 6, 2009

:: Hubby Bunny ::



:: HUBBY BUNNY ::
ello...slalu n3 aku ni citer pasai aku, ngn anak2 aku je kan...sian kat hubby aku kan..x de pun aku nak citer...kan ape, mls la nak tulis (wakakaka).

kalau korang seme nak tau, aku ni slalu kene tinggal ngn hubby. dlm sebulan tu hanya 12 hari je masa kami berempat. yg lelain tu hubby aku keje kat luar dari serdang n kl. hubby slalu gi tioman (dok chellet kat pulau sibu, tioman dll). balik dr otstesen tu mesti bw balik brochure tmpt dia duk...jeles aku nengok, cantik2 tmpt2 dia. hubby kerap gi otstesen ke laut sampai dia jadik itam la...tp x pe, aku tatap suke sama dia.

cam last week, dia pi tioman dr hr isnin sampai rabu, pastu khamis smp jumaat pi lumut. dah setel keje kat lumut tu smp umh ptg, dan sbelah mlm lak odw gi kodiang. sok gi nye pi perak lak...pastu balik kodiang...sian kan kat hubby aku ni...x dak rest langsung...minggu ni plak pi kuantan dr hari selasa smp sok...hurmmm x pe la syg ekk, mummy phm.

keje hubby ni repair enjin bot, kapal, servis..seme berkaitan ngn bot. dia mmg terer la repair2 ni. bukan tu ja yg dia tau, dia bleh repair kete gak. lg satu klu dia wat sesuatu..mesti dia habiskan hr tu gak...klu dia wat keje mmg teratur dan teliti. kalau aku cincai suda.....

oklah ekk...aku tetiba ilang kata2 nih..nnt aku cont lg ekk..

No comments:

Blog Widget by LinkWithin

My Pet


pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets