:: Usia Perkahwinan Ku ::

Friday, August 7, 2009

Teka Ghege Lauk kami


ni lauk linn


ni lauk kak tipah


ni lak lauk aku...coba korang teka, bape ghegenye???

N3 aku tghr ni nak citer pasai makanan yg kami beli kul 10 tadi. aku nak korang teka brape harge setiap satu bekas ni...


6 comments:

~Jue Zunita~ said...

aku takmo teka sume2..nak teka yg ko nye je leh..???

aku agak2 la..dari tilikan nujum pak belalang aku..harga nasik ko ni dalam RM3.50-RM4....

betoll ke tak??
baekk ko cakap betoll..kalo tak pendek umor...hahahah

Rya Rizyana said...

lauk linn, sayur jek? nak jg badan la tu?
RM3.00 kot

k.tipah.. erm.. makanan seimbang, ade lauk ade sayur..
RM3.50

nad nyer.. ai, lauk jek? sayur xder?
ni msti mhl skit..
RM4.50

p.s: ari ni beli ikan kembung bakar seekor dh rm4..cekik darah tul. beli nasi, ikan kari, ngan sambal petai pn rm4.20..

mRs.aJaQue said...

amboi...
meriah nampak..
tumpang lalu ye kak..come visit my umah tooo

nard said...

jue : akunye lauk yek...nak tau baper ghegernyer...haaa jgn terkujat lak...RM5 tanpa air...air bat sendirik...

nard said...

ana : lin tu mmg lauk tu je yg dia ske..ibu ngandung sowang ni pelik skit...dia nye rm2++

kak tipah nye betul..nad nye lak rm5 tanpa air...

kecik darah tul kantin atas ni...abis duwet banjer...

~Jue Zunita~ said...

lol..mahalnye.....bek ko bgi aku dwet rm5..aku pun leh masak camtu utk ko nard...siap bagi air suam FREE..hehehe

Blog Widget by LinkWithin

My Pet


pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets