:: Usia Perkahwinan Ku ::

Thursday, August 6, 2009

Gud Afternunnn....hehehe

petang ni baru la ade kesempatan nak update blog...hehehe..nmpk sgt la aku keBZian minggu ni. semalam aku smp x pat pi latihan koir...nak nyanyi selasa ni..lirik ade lom hapal lg..adusss. smlm br pat surat dr admin, dorang minta sijil2 utk naik gred ni..aku lom bat lg..lom carik pun sijil tu..nk kene anta sebelum 10 ogos ni...

byk tul urusan aku minggu ni...cari umah, cari dokumen, latihan koir, huh mcm2 la...skrg pun da start balik sakit kepala nih...ni sabtu ni nak pi perak lagi..pastu klu larat terus ke pahang lak...hur,mmmm...sian kat bdn aku nih haa...tp lg kesian kt hubby aku ler...balik otstesen jer, terus pi perak...dan paling aku kesian anak2 aku ler...

ok lah...ekkk...

No comments:

Blog Widget by LinkWithin

My Pet


pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets