:: Usia Perkahwinan Ku ::

Friday, July 24, 2009

:: Hasil Pagi Ini ::


Salam...hahaha. Untuk pagi ni (kul 10 pg) aku dpt perah 3oz jer, sbb sblm gi opis dah kasi delisya minum dlu. 1 bekas ni ngam2 3 oz jer. Alhamdulillah. Nnt tghr ngn ptg aku upload kemudian ekk.

Inilah pam (Spectra) aku yg aku idamkan sejak dlu (tp yg plg nak jenama medela..tp mahai sgt..so ini pun jd la). Sbb mesin ni..aku berjaya full BF utk delisya. Mase airiel aku pakai Pureen je...sbb tu x berjaya sgt masa airiel dulu. Tp mesin ni pun ok gak...boleh guna bateri atau electric. Klu nak guna electric kene beli adapter sendiri la...

Ha..ni satu set nya. Ekceli botol dia kasi lain..aku da tukar sbb botol yg dia kasi 1 je.. Nak beli lom sempat2 lg...sementara tu aku pakai la botol ni dlu. Beg dia mhl sgt..so aku pakai beg sendiri. Nnt la aku beli...yg paling pentig mesin dia..beg kemudian skit..

No comments:

Blog Widget by LinkWithin

My Pet


pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets