:: Usia Perkahwinan Ku ::

Friday, July 24, 2009

.: Airiel In Da Office ::

Hurm..petang ni agak lengang kat opis nih...sunyi skit la. Bos aku lak, ade hal kat Melaka. So aku jg opis ptg nih..hahaha. Hari ni gak aku terpaksa bawak hero aku yg cinonet sowang nih...menangis2 nak ikut aku...dia peluk kaki aku sekuat-kuatnya. Jadi aku kene la bawak dia gak...seb bek la hari ni hari jumaat..ptgnya pendek..klu hari biase..jenuh gak la..mau aku ambik cuti jer...ni la hero aku hari ni...
:: OnDaWay dari umah nak ke Opis, sesambil men kete menan kesukaan dia ::
:: Isk nak tepon sapa ekk? Hurm tepon gurlfren la kan..huhu ::
:: Alamak...salah dail la plak...dapat bos mummy la...adusss ::


:: Gaya Macho ::


:: Hehe..ni la keje nyer..men kete menan ::
:: Semangat berkobar-kobar menulis..sampai hancus kertas tu ::
:: Nak tulis ape ekk mummy?? Ha..nak tulis ABC la ::

No comments:

Blog Widget by LinkWithin

My Pet


pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets