:: Usia Perkahwinan Ku ::

Tuesday, June 30, 2009

|| aku yg BZ ||

Hai...



Hari ni aku byk keje nak kene bat la...bos aku pagi2 da korentin aku dah...x sempat nak bat air panas la...huh, panas jerk muntut aku pg tadi...tp seb bek dia banjer aku makan pg tadi..tu pun aku makan bubur nasi..sedap gak. aku makan kat masjid bawah tu jer.

Skrg ni aku free la..x kene korentin dah...tp keje ttp ade..sambil2 wat keje..sesambil tulis blog..hahaha...lg pun da lama aku x update blog aku ni...aku bz ngn blog baru aku yg bakal muncul x lama lagi..tp blog tu berkenaan dgn minat dan cita2 aku jer...nnt aku produce kat korang ekk...klu korang berminat ke atau terminat..leh le koling2 aku ekk...nak wat seprise..hehehehe...

Ni aku duk scan entri utk aku emailkan kat ahli2 DBP ni...nak suh mereka2 ni tambahbaik penulisan dorang...so aku nak sambung koje dlu ekk...ptg kang aku tinjau lik blog aku ni...

ok cau cin cauuuuuuuuuuuuu

No comments:

Blog Widget by LinkWithin

My Pet


pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets