:: Usia Perkahwinan Ku ::

Wednesday, June 24, 2009

.: Happy Father's Day :.

Hai...

Hari BAPA ri tu, aku sekuarge menyambutnya di mines. aku bawak assistant aku skali..senang nak handle anak2 ku ni. Ekceli x rancang pun pape...di sbb kan da bosan duk kat umah, aku ajak la hubby aku gi jenjalan...nak jalan jauh pun malas...lg satu duit pun x la byk sgt...huhu...tu la kami menuju ke mines. kat mines aku pusing2 dan gi mamam...aku pun x de la beli pape pun..just gi makan je... Aku bawak airiel gi men belon2 tu...gi tgk fish (airiel ske sgt tgk ikan keli tu...tergelak2 dia), yang si adik lak..tidor jer...x bangun2..selamat gak la..senang la skit nak jln..klu x..nk kene lepak jap..bg susu...almaklumla susu adik tu susu cap gantung...

oklah sempena hari BAPA yang lepas, aku nak ucapkan selamat hari Bapa kepada semua yg bergelar bapa, ekspeceli MY ABAH (Abu Bakar Ibrahim), MY AYAH MERTUA (Ishak Sulaiman) and MY LUVLY HUBBY (Ayien). Nadia sayang semua dan terima kasih segala pengorbanan yang telah diberikan kpd nadia. Luv U All....mmmeeemmmmuuuaaaa :*






















































No comments:

Blog Widget by LinkWithin

My Pet


pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets