:: Usia Perkahwinan Ku ::

Saturday, February 14, 2009

::selamat pagi sabtu::

Salam....

hari ni hari sabtu..aku cuti...walaupun hari ni hari cuti..tp mcm x cuti je..b'kos aku bgn awal..hahaha...ni sumer airielnye pasal...dia tidor awal mlm tadi..tu ler pasal dia bgn awal pg tadi...nak x nak aku pun kene la bgn awal gak...aku wat tido..tp kene kejut ngn dia..huhu

da bgn tu bukannye rileks nengok tv kat bawah...kene bawak dia gi jln2 kat luar...ngn aku ni x mandi, x cuci muka, pakai bj tido lg..kene la bawak dia jln2...nasib baik la x da org pepagi tu...
dlm kul 8 tu aku masuk umh..siap2 nak pi carik sarapan...tetiba lak aku teringin nak mkn nasi lemak kerang...da lama x mkn nasi lemak la...x lalu mkn skrg ni....pas tu aku gi arr sri serdang....pas belii...balik umh....da balik kemas2 skit umh, kemas dapur, baru siapkan sarapan.

huh!!!puas rasanya dapat mkn nasik lemak tu...airnya plak milo ais kaw yg aku buat sendiri...klu kat kantin tu hampeh jer..kedekut..dah kenyang perut ku ini...aku pun mula terasa mengantuk...mana x nya, setiap mlm x lena tido...sakit, x selesa, kejang, mcm2 lah...
jadik aku pun tido la....dari kul 10 lebih sampai kul 1 lebih....rase segar la skit......
ni pun tgh rileks2 jap..sbb jap gi aku nak kemas brg baby...nak wat prepairation...nnt kang da bersalin..susah lak....nk suh hubby batkan..dia outstation ...lom blik lg, jd aku la kene wat...

oklah ekk..aku pun nak naik atas ni...nak mandi2 lagi skali..pastu nak start keje..huhuhu....

3 comments:

Chmie Cute said...

Selamat TEngah hari Nard..

nard said...

Huhuhuhu...
ni mesti bgn lambat nih
hehehe....

Chmie Cute said...

bangun awai taw...
siap teman Teh g opis lgi..
tp kita lepak kt tmpt makcik..
tuh yg leh bukak blog tu.. hehehe

Blog Widget by LinkWithin

My Pet


pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets