:: Usia Perkahwinan Ku ::

Monday, February 16, 2009

::Abang oh abang::

Selamat pagi.....

Hari ni aku rasa boring sangat. Sbb boring abang belum balik2 lagi dari outstesen. Mati kutu dibuatnya. Nak gi jenjalan pun x seronok. Waaaaa...... sian kat aku ngn airiel. Kali ni kami kene tinggal lama sangat. Bile abang nak balik nihhhhh..... windu arr kat abangggggggg.... Asyik ckp dlm phone je, x best. Abang balik la cepat...

Sekarang ni aku da sarat...nak kata x larat sangat tu...masih larat lagi la. Cume pergerakan tu selow skit la. Kerja2 rumah tu leh bat lagi..cuma nak bat yg berat2 tu payah skit arrr...

Ha...hujung minggu ni kita org bercadang nak gi bercuti. Sebelum aku bersalin la cadangnye. Destinasi yg dipilih tu x la jauh sgt. Bahye kalau jejauh. Kang aku nak terberanak kang payah pulak. Harap2 x la kan. Ikut tarikh la harapnya. Dah lama aku nak gi bercuti. Nak bawak si Airiel gi bercuti. Sian kat dia. Dah setahun lebih mummy ngn daddy dia x bawak gi jalan. So kesempatan ni la aku nak rebut. Nanti cam x adil lak bg aku klu bercuti hujung tahun berempat. Aku nak adil ngn anak2 ku yg comel lotey ni.

Nanti bile kami sekuarga da pi bercuti...aku akan menguploadkan destinasi yg kami tuju tu ekk.. tunggu la keluaran minggu hadapan ekk.

Oklah..tunggu tau. Nnt aku update citernya ekk...bai..bai..

4 comments:

Chmie Cute said...

Sabar ye.. sabar menanti...
hehehe

nard said...

waa...da x leh sabar la awak...
boring tahap cipan arr...
x tau nak ckp camne...
huhuhhu

Chmie Cute said...

aha.. faham tu..
hurm... ni plg lama hubby outstesen ke..
sabar ye.. sabar lagi.. hehe

nard said...

aah..paling lama giler...
erm..tu ar..tgh sabar ni...

tp igt nak pas windu sabtu ni...
nak gi melaka...huhuhu

Blog Widget by LinkWithin

My Pet


pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets