:: Usia Perkahwinan Ku ::

Friday, February 13, 2009

KESIANGAN LA PLAK

Salam.....

hurm..hari ni aku nak citer pasal kesiangan....
masuk hari ni da 2 ari aku kesiangan...tatau knp? nak kata tido lewat sgt..x jugak...kul 12 lebih tu lewat sgt ke? hurm....

semalam..walaupun kesiangan..tp sempat aku punch card..sharp kul 8 gitu...hahaha...
aku bangun pun da kul 7.30..mandi2..siap2 kul 7.50 camtu aku gerak arr dr umh...
kuar2..jem arr skit2..biase arr, kat area equin tu da ramai umt yg duduk...so pepagi mesti jem giler.....tp dlm jem2 tu pun aku sempat sampai opis ngn selamat....

hari ni lak...aku terlewat lg...kali ni lewat lebih skit arr dari semalam...yg aku igt...aku ade mimpi sedih arr..pasal pe aku x tau..maybe sbb mimpi tu kut aku bangun lambat....bangun2 je, aku pun kejutkan akak aku yg kesiangan jugak...hahaha...pas da kejut cik kak tu...si kecik lak bangun...
aku pun layan jap arr dia...tukar diaper dia yg da penuh tu...pastu bawak dia turun bawah..sbb aku nak mandi..x dak sapa nak tgk dia...aku pun naik atas siap2 sumer...pastu turun bawah panas enjin kete sat...memuah airiel and then gerak... aku kuar umh hari ni kul 8 lebih...aku sampai opis kat 8.30...nasib baik bos x marah...huhuhu...

sampai opis je..letak beg..perut aku pun berkeroncong plak....tempat 1st aku tuju setiap hari mmg la pantry...tempat lepak2 sambil gosip2 n mamam...huhuhu...
kebetulan kak jun bawa lauk telor ikan..besar beb telor ikan tu...masak lemak cili api campur belimbing...mmg kaw...sedap...

da sudah mamam..aku mengemas lak...smlm x sempat nak kemas....almaklumla aku ni tukang kutip duit kelab pantry..so aku kene beli barang pantry yg da kering kontang tu....jd hari ni baru ade mase nak kemas....da setel sumer..baru aku start keje....keje pun x byk...da setel wat keje lepak2 la lagi....tu la keje..hahaha....

oklah nnt aku kontiniue lagik ekk.....cau cin cau....

No comments:

Blog Widget by LinkWithin

My Pet


pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets