:: Usia Perkahwinan Ku ::

Sunday, February 1, 2009

abang Airiel dpt present fromhis uncle

hari ni aku, kakak aku, adik aku n my little one akan balik ke Serdang. Sementara kami bersiap...si kecil ni dapat hadiah dari uncle shahmi and aiman. Memandangkan family maksu aku kene berpindah ke Sarawak bulan ni....so byk benda yg kene let go. Salah satunya haiwan peliharaan uncle2 airiel ni. Takkan nak bawa naik flight kut gi seberang sana....so mmg rezeki airiel la dapat haiwan peliharaan tu. Haiwan peliharaan tu adalah hemster yg kecik tu..jenis yang tak besar2...mmg cute. Airiel pun suka sangat.

So nak x nak aku kene bawak balik dari tepeng ke serdang. Tengahari tu aku bawak sepupu aku ni gi kedai beli sangkar utk hemster tu.....memandangkan untuk sementara..aku beli akuarium ikan yg sederhana besar dan barang2 yg diperlukan utk rumah hemster tu...lepas beli dia org pun siapkan rumah tu...tengah siap2kan rumah tu tetiba lak si airiel ni cam teruja sangat...mmg dia seronok sgt2 dpt binatang tu...dia mmg suka yg teramat sgt...

Sampai serdang pun da malam....sampai2 umh jer..terus je si kecil ni terjah si hemster ni...abis diusung ke sana ke mari...mmg pening si hemster tu dikerjakannya. tunggang terbalik la binatang tu....nama hemster tu kuku dan kiki.... oklah..nanti kita cerita lain ek....

bye.....

No comments:

Blog Widget by LinkWithin

My Pet


pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets