:: Usia Perkahwinan Ku ::

Wednesday, February 4, 2009

Salam.....

Sudah dua minggu aku rasa x sedap badan....x lalu mkn...memalam mana ade aku makan....ntah knp aku pun x tau.....skrg ni aku tgh sakit kaki...memalam asyik kejang je....

Sekarang ni aku byk keje arr....ade banyak mesyuarat...so aku kene serve makan sumer...aku dah la tak larat sangat ni...jalan pun dah x leh lelaju dah...kene jalan pelan2...klu laju skit je...sakit kat bawah perut tu....baby ni lak...cam dah padat jer....lagi sakit....walau pun perut aku ni kecik dari yg dulu...tp kali ni aku mmg x de tenaga sangat la.....

Tapi x pe....aku buat2 kuat jer...malas nak tunjuk kat bos yg aku ni x larat....nnt dia kata aku ni ngada2 lak....

Sekarang ni aku lak dah ade jawatan baru dalam Kelab kat opis ni...aku ganti pn eija. Dulu dia setiausaha kelab...la ni aku lak...so mcm2 aktiviti nak wat..aku kene setelkan..kene pikirkan..kene bat...so byk keje skit la.....tp x pe..pengalaman baru aku....huhuhu....

Hari Jumaat ni ade majlis jamuan besday...aku da uruskan dah..da setel da...tinggal makan je...huhuhu....tp aku x de pun...aku kene gi check up...aku ngn airiel skali....

Oklah..nnt aku ade idea aku citer lagi ekkk

No comments:

Blog Widget by LinkWithin

My Pet


pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets