:: Usia Perkahwinan Ku ::

Friday, November 28, 2008

aku x tau nak letak tajuk ape...lu pikir la sendiri

Semalam, 27 November 2008 bersamaan hari Khamis dalam kurungan besday En. Md. Noor...
hehehe....pagi-pagi tu aku sungguh hepi dan teruja nak sambut besday en. md. noor...setelah selesai penyediaan makanan semuanya berjalan dengan lancar, dan tetiba-tiba..hati aku ni macam x best lak rasa...aku rase mcm bengkek jer...bengang..marah..benci dll lah...x reti nak xplain camne perasaan aku ni...

tugas aku ambik gambar besday men and all family (UK). sesambil ambik gambar sesambil tunggu turn nak ambik makanan yg sedap-sedap tu....tunggu punya tunggu bila turn aku nak ambik...tertimbul lak manusia yg x berupa manusia tu kat sebelah aku...pada zahirnya manusia..tapi hatinya x macam manusia..hatinya yg sangat busuk x terkata la....mcm mn tonggang terbalik dia buat pun...x sangka hati dia tu busuk yg amat sgt.....ok berbalik ke manusia x berupa manusia tu ekk...aku pun x tau nak bat ape..dan hati aku lak terus rase x best langsung, dan aku blah dari situ....

aku blah aku masuk bilik, wat keje...di samping itu juga aku nak ucap berbanyak terima kasih kat kenkawan yg take care aku, yg sanggup mendengar masalah aku dan menolong aku...aku klu leh x nak susahkan org...jadi aku terus x de selera..walaupun dipelawa berulang kali..aku minta maaf byk2 ye geng...aku mmg da x de selera da...mase aku lepak dlm bilik..hati aku ni sgt x best..asyik nak balik je..x nak keje....tp nak wat camne..ptg aku ade meeting program...aku nekad nak balik gak...tp aku setelkan dulu keje aku...

petang tu aku masuk opis dan sediakan apa yg patut...setelah selesai sumer, aku pun bg tau bos aku nak balik...bos aku tanye arr kenapa?aku jawab la..aku da x leh duk kat dlm opis ni dah..x mampu dah...bos tanye lagi...aku pun jawab la...bos paham sendiri la ye...tanpa jawapan ye atau tidak..aku tetap ngn keputusan aku NAK BALIK. aku call hubby suh ambik dan blah gi lepak kedai mak....dalam lepak2 kat kedai tu aku ingat nak tidor sekejap...tp x leh lelap..sebab otak aku ni asyik pikir mahluk tu..pikir masalah aku ngn mahluk tu...menitis gak la air mata aku ni...

dalam kul 4.30ptg aku balik umah...sebelum tu singgah kat jusco equin..nak beli barang airiel...dlm pusing2 kat jusco tu..leh lak terjumpa mahluk tu lagi...aku lari dari pejabat..tp jumpe lak kat jusco...aku pun jeling dan blah...benci aku...klu leh x nak tgk langsung arr muka dia...menyampah yg sgt2...sebelum ni aku bersabar dan mengalah..aku mengundur diri..tp dia x nk terima...malah bat mcm2 kat aku...jadi skrg aku da x leh tahan dan terima dah dia lagi dah... dlm hati aku ni x de rase dah nak berbaik ke ape ke...so minta maaf banyak2 klu lepas ni dia nak berbaik ngan aku ke ape..aku x nak layan dah...

ok lah...aku nak cari masa yg sesuai je untuk aku berbincang dengan bos aku...doakan aku da best ya....

1 comment:

Ummu Iman_Irfan said...

sory to hear dat...
ader gak makhluk PHD lgi ea..
igt spesis yg suka kacau bilau hidup org ni da pupus...
so, bersabar la nard...
biarkan org wat kite..
balasan tuk dia biar Allah yang tentukan..
klu nard nk citer ngn emi.. i'm willing to hear n help..
insya allah.. =)
so, smile sweety..

Blog Widget by LinkWithin

My Pet


pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets