:: Usia Perkahwinan Ku ::

Monday, July 13, 2009

.: Plan yg x jadik :.

Selamat petang uolls...

hari ni aku nak citer skit pasal plan aku yg x jadik hari minggu tu. ekceli aku sekuarga nk g perak (batu gajah) nk g jenjalan merangkap melawat org. so aku da readykan sumer brg2 yg nak bawak...sblm kami odw nk g perak..kami p batu caves dlu..p jumpak ngn member hubby..ntah ape yg dia nak ambik ntah..aku pun tatau. okeylah sambung lik citer, pas g batu caves kitaorg singgah giant...nak beli adiah...cari2..x de yg cantik...(giant mmg x best), so kita org gi beli makanan utk perjalanan nnt je. da kuar dr giant..kita org terus kuar highway DUKE...dan teruskan perjalanan.

Sesampai je sempadan perak..kete kami bat hal plak...tetiba jer...drop gear (gear 3), hubby pun menslowkan kete dan berenti kat hentian ape ntah..x igt. da berenti, hubby off kan enjin..nak bg sejuk. dlm 15 minit tu, hubby start enjin n try jln, kete tersengguk2...try skali lagi..pun mcm tu gak...hubby nekad nk try lg skali...masih tersengguk2 dan akhirnya kete pun leh berjalan...tp jalan pun x leh laju...rase senang skit hati ni, sbb leh gak jln...klu x..sian kat anak2..kepanasan.

Kami ambik keputusan patah balik...mase tu kami dah sampai behrang..nak x nak..kene patah balik gak..karang klu teruskan ke batu gajah kang...kete wat hal lagi..da kami tersadai kat sana..sapa nak tlg kami lak nnt. kami sampai umh dlm kul 3 ptg. kami sampai umh..sumer terkejut dan hairan..cepatnya kami balik..padahal x sampai pun ke sana..hahaha...

Tu lah penyebabnya yg menyebabkan plan kami x jadik...nak wat camne..dugaan. so aku nak biarkan kete tu..nak majuk ngn dia...lg pun kete tu x leh nak reves dah..malas nak pikir psl kete yg ngok tu..eeiii geram....

sekian terima kasih. wassalam.

No comments:

Blog Widget by LinkWithin

My Pet


pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets