:: Usia Perkahwinan Ku ::

Friday, July 17, 2009

.: Murah Rezeki :.

moning sumer....

hari ni hari yg paling syok..klu nak tau pasai apa? haha..hari ni adalah hari makan sedunia. hari ni gak hari yg penuh dgn rezeki Allah yg melimpah2. aku dan rakan2 sumer makan pree. menu kami pagi Nasi Lemak Sambal Sotong + Roti Canai (kantin je) + Teh Tarik Kaw (buatan sendiri). sumer yg tersebut di atas dibanjer oleh Kak Amanah + En Zul. terima kasih kpd anda ber2.

aku & da geng mamam sampai kenyang (skrg ni terasa nak membuang laks..ahakss). aku makan nasi lemak tu separuh jer...lg separuh aku akan sambung sat lg. air teh lak..aku bancuh 2 kali..x cukup beb..1 jag dpt 4 cawan jer...so aku bat lg skali..dan dgn sekelip mata je..abis. alhamdulillah abis..kang x abis..membazir laks...kali ni aku x masukkan pic sbb aku x bawak kamera (hari ni leh lupe laks). slalunye aku bawak kemana saje...ntah knp ri ni..cam malas jer nak bawak...oklah kenkawan..aku da kenyang, jadik aku nak men tenet laks...uhukksss...dadaaaaa..........

sekian timer kasih daun keladi (curik ayat bos)

No comments:

Blog Widget by LinkWithin

My Pet


pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets