:: Usia Perkahwinan Ku ::

Thursday, July 16, 2009

Aku tgh bingung skunk neh...nak tau sbb pe aku bingung? sbb delisya ade alahan ngn susu tepung. masuk semalam dah 3 jenis susu daddy beli..sumernye x bleh. biler minum terus je bengkak2, merah2, gatal2. sian sgt kat delisya comel tu.


Aku klu leh tanak kasik susu fomula...aku nak BF sepenuhnya, tp ape kan daye..susu perahan yg aku simpan sudah abis dan sudah kurang sgt. klu ade pun x cukup utk delisya minum sampai ptg. itu pun hari2 aku perah, tp nak wat camne, delisya makin membesar dan makin kuat minum..susu perahan tak dapek nak menampung. jadik tepakse la aku memback up kan delisya ngn susu fomula. tapi itu lah masalahnya..delisya x dapat terima susu fomula (susu lembu da cube, susu soya pun da cube). sumer x bleh terima...mcm mana ni???? aku dah tatau nak wat mcm mn lagi...

No comments:

Blog Widget by LinkWithin

My Pet


pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets