:: Usia Perkahwinan Ku ::

Friday, July 10, 2009

.: Morning :.


Semalam, ondaway nak gi keje aku snap gambar aku sendiri. bosan giler..pepagi jem je..tiap2 hari jem. dapat lak pemandu2 yg sengal la, yg x reti bahasa la...yg nak berebut pun ade...bengkek je aku hari2..disebabkan jem tiap2 hari..maka kad aku pun jem gak (merah jer). awal mcm mn pun aku ttp lambat...

<--- ni gambar aku baru kuar umah







<---- senyum kontrol..wakakaka


<---- Hepi2
sesambil melayan jem tu..sesambil la aku snap gambar diri sendiri (utk menghilangkan tension..hahaha). hari ni aku mengawalkan masa aku utk kuar umah...alhamdulillah aku sampai awal gak...tu pun aku men potong2 je...jnji aku sampai opis sblm merah..haha...












Sunset pagi --->





2 comments:

Rya Amani said...

gi mn2 mmg bwk kamera ke?

mommie nard said...

isk..mesti ler...tu la teman ku..

Blog Widget by LinkWithin

My Pet


pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets