:: Usia Perkahwinan Ku ::

Wednesday, July 1, 2009

.: Makan Lamb Chop :.

Semalam aku, hubby ngn airiel (Scha kene tinggal..sian kat dia) gi bangi (Manjaku), seksyen 9. Aku gi beli barang2 keperluan anak2 ku... gi beli dypers ngn susu... usha la skali baju kut2 ade yg lawa, tp sumer x menarik dan sbb x menarik tu uwangnya x byk smlm..huhu. Ala..lg pun da byk sgt baju dorang tu...ade yg x pakai lg pun ade. Da sudah membeli kat sana..kami pi makan. Kami makan kat SS jer, kat Chop n Stik. Da lama sgt kami x pi makan lamb chop..last skali mase airiel umur 6 bln...lama kan!! Kat situ semalam agak tenang keadaannya, x ramai umat..so kami pun makan dgn tenang skali dgn lagu yg sgt romantik..best la, tp sygnye aku x bawak kamera la..so x dpt la aku candid suasana semalam..tp yg pasti aku sgt kenyang sehinggakan aku tertido dlm kete..hehe (aku mmg pas makan mesti tido [klu ne kete je]). Lamb chop dia mmg best...terasa la kambing tu..huh nyam nyam...rase nak makan lagi...huhu. Tak sangka lak hubby aku nak banjer kami makan lamb chop (tq syg).

Airiel smlm agak baik perangainya (selalunye sukar dikawal dan x senang duduk). Kami makan daging, airiel makan tulang...tu je yg dia suke...x kira tulang kambing ke, ayam ke ikan pun same. Bagi isi x mo..nak tulang gak...ntah la pelik lak anak aku sorang ni. Airiel makan tulang sambil cicah black paper sauce...rileks jer aku nengok dia mkn sos tu...tu tulang2, klu buah2an lak, dia makan bijik buah...klu dia makan durian, dia x nak isi..dia makan biji je...ade saki baki isi tu je yg dia makan...hahaha airiel yg pelik...tp nak wat camne dah itu yg dia suke...janji dia makan dan merasa...

kaylah...nak sambung wat keje..ptg kang bos balik....

4 comments:

aLoNg@Na said...

bgi isi2 kt mummy,mummy xbesar2 jugak..kuruih cenggitu gak..heheh..

skang bby kiko kn ada sales..jom kita serbu jj..

~AwanDanya~ said...

wohhh..nard..makan lamb chop tak ajak pun ekkk..??
..ni yg wat terliur nak makan lamb chop gak nie...tu kegemaran Amir tu...hehehe

nard said...

hahaha...kak na, mummy dia mmg kuruih nak wat lagu mana lagi..

ye ker? biler nak gi?

nard said...

jue..pi la balik keja sat gi...kang kempunan lak...hurm..budak2 ni kan slalu port kat c2..x de mende nk mkan..tu je la

Blog Widget by LinkWithin

My Pet


pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets