:: Usia Perkahwinan Ku ::

Friday, June 19, 2009

~ Hola ~

Selamat pagi....

Hari ni aku rase rileks giler, b'coz bos aku gi merayap...huhuhu....
Semalam dan kelmarin aku gi pekse KPSL kat Uniten, fuhh..soklan dia kan main lagi susah...yg membuatkan susah tu sbb aku x bace buku..huahuahua...padan muke aku...paper satu aku sempat jawab 3 soklan je...x sempat nak abiskan 1 lg soklan..mase mencemburui aku laa...paper 2 lak..aku sempat mengabiskan...tp x tau la betul ke dak ape yg aku jawab tu...

Hurm..petang kang aku x masuk opis..sbb nak gi uniten lagik...aku ade rehearsal koir utk sukan MOA ni...kali ni aku x masuk pape game..sbb ari tu aku cuti tnpa gaji..so terlepas la utk join...tp x pe la, aku masuk koir pun suda bagus....

Oklah ekk..nnt aku upload pic aku nnt ekk...

No comments:

Blog Widget by LinkWithin

My Pet


pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets