:: Usia Perkahwinan Ku ::

Friday, June 19, 2009

:: - Bergumbira di Cameron Highlands -::


:: SCHA CUTE ::


:: SCHA ::


nak kuar cari makan.....


:: my sis :: :: aksi gile2 ::
mase ni kita org x de wat pe..nak kuar jenjalan pun malas..lg pun anak2 da tido..so kita org pun buat la keje yg ntah pape ntah...
Ade rupe tak? sekarang abg nak tido ngn adik dia...
ni la suasana dalam bilik...sangat sejuk

luv dis place...syok sgt... mummy wif delisya yg tomei
masa ni da petang..kami pi jln2 sekeliling hotel...menghirup udara yg segar dan sejuk...pemandangannya pun sgt cantik..cam nak pegi lagi jer...

me, delisya, airiel and my sis aisyah airiel yg sgt macho
berposing-mosing ambik gambar...nak jadikan kenangan yang terindah...


ni hotel yg kami duduk... S.M.I.L.E
ini percutian delisya yang pertama...aku sgt gumbira....


lepaks time airiel darwisy sedang menunjukkan muke yg macho

3 comments:

aLoNg@Na said...

nad,ni otel heritage ke per?..cam menarik jer..mhl x kt situ?..
scha kena ruam ke kt pipi dia tu...ruam susu ek...sian dia

bEe HoNeY said...

wow bestnya..otel man tu..cam best jer...cun je nmpk pic....

nard said...

hotel heritage la kak...mmg best pun...pemandangan dia sgt cantik

Blog Widget by LinkWithin

My Pet


pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets