:: Usia Perkahwinan Ku ::

Thursday, February 5, 2009

terlepas lagi

hai.....



esok aku check up lagi....sekarang ni da start check up 2 minggu sekali. esok genap 34 minggu...da x lama je aku ni nak bersalin da...



esok gak ade makan-makan. ade wat jamuan untuk staf yang lahir bulan Januari. sepatutnya bulan lepas la..tp memandangkan aku ni terlalu bz ngn meeting2 sampai aku terlepas pandang pasal ni. nak x nak kene bat gak la...sebab dlm meeting kelab da putuskan untuk adakan sambutan besday staf UK. aku lak baru dilantik sebagai Setiausaha Kelab...so keje tu ade tambah la skit....pape pun aku ske gak...leh ler aku blajar2 camne nak nguruskan sesuatu kerja.
setiap kali ade jamuan..mesti aku x dapat join...ade je hal nya...walaupun aku yang nguruskan semua..tapi aku happy dapat bg sumer org mamam...hehehe....aku rase bangga jap arr...
ok lah..hubby aku da sampai..nnt sok aku sambung agi ekk.......

No comments:

Blog Widget by LinkWithin

My Pet


pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets