:: Usia Perkahwinan Ku ::

Friday, February 6, 2009

Hai...Selamat petang...
Bertemu kembali yaa.....
hurm...hari ni aku rase rileks skit..keje x banyak....al maklumlah pagi tadi gi check up...masuk opis petang dah....keje gomen...cam biase la hari jumaat masuk keje kul 2.45ptg. Masuk2 aku letak beg and terus pi makan nasi lemak n kek jamuan pagi tadi....pas makan je..aku bat keje skit..and then aku pi hantaq borang cuti tanpa gaji n surat mohon pengganti aku. kan aku dah nak start cuti bersalin....ade lagi sebulan je lagi....so kene prepair awal2 la...kang tunggang terbalik lak bos aku nnt.. kali ni aku minta cuti tanpa gaji...so campur cuti bersalin totalnya jadik 3 bulan..lama tu aku bercuti...cam x sabar jerk nak cuti....da boring keje arr...kat opis ni da x besh cam dulu..huhuhuhu.....
so petang2 ni aku nak mengupdate la blog aku yang ntah pape nih..da lama sgt aku x update...kan ape x tau nak tulis mende...pastu tu x sempat arr....nak sambung wat kat umah da malas..tau nak baring jer.....so sementara ade citer..aku tulis la....klu x de citer aku posts gambar...ni pun byk gambar aku yg terbaru ade dlm notebook kat umh...x sempat nak simpan dlm external HD ni....nnt sesenang aku kasi letak la ekk....
start minggu depan aku jadik bos...bos aku n da geng pi langkawi...ade kursus....patutnya aku gi gak..walaupun da boyot2 nih...tapi apa kan daya..hubby aku pun kene pi otstesen gak...seminggu lak tu...so aku pun x jadik la pi langkawi..kang si chomel tu sapa nak tgk...nnt mummy n daddy dia x de kang meragam lak...sian kat mak aku nnt....so aku kenselkan pi langkawi....
ok la geng..aku tetiba speechless lak...nnt ade citer..aku tulis lagi ekk...
cau cin cau.....

No comments:

Blog Widget by LinkWithin

My Pet


pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets