:: Usia Perkahwinan Ku ::

Tuesday, October 28, 2008

kenapa & mengapa

Assalamualaikum,

Hari ini hari yang sgt x syok bg aku...hari ni hari yang membuat aku tertanya2 knp dan mengapa....
aku ade jamuan hari ni..jadi aku pegi bersama-sama dgn kakak aku dan kawan kakak aku....sampai2 di pintu masuk..sesi bersalaman dan ucapan selamat hari raya pun berjalan...aku kene melalui 2 pintu masuk...pintu masuk pertama..sumernye berjalan lancar...yg kedua tu x lanacar sgt arr...nak tau sebabnya....sebabnya mcm ni...
aku menghulurkan tgnku untuk bersalaman dan mengucapkan selamat hari raya...orang pertama menyambut tu penuh dengan mesra...masuk orang kedua tu..macam taik anjing campur taik babi tau...aku hulur tgn..malangnya x disambut malah raut wajahnya juga mcm taik tu jugak...aku pun heran kenapa? tp nak wat camne..aku teruskan jugak la bersalaman dengan yang lain...alhamdulillah yang lain2 tu menyambut dengan mesra dan senda gurau....
walau mcm mn pun...aku x kisah...bukan aku x mengalah...cume manusia tu je yang x nak berubah...lantak pi lah kat dia...kekeke...gege...
ok lah..aku pun da x reti nak tulis pe da...ayat pun ntah pape ntah...cincai je...

No comments:

Blog Widget by LinkWithin

My Pet


pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets