:: Usia Perkahwinan Ku ::

Monday, July 14, 2008

tentang airiel darwisy


hai sumer...

kali ni pasal airiel lak...tadi pasal aku kan....hehehehe

airiel da nak masuk 11 bulan da...lagi 2 hari je....selama 11 bulan aku menjaga airiel..mcm2 keletah dia yang cute dan menghiburkan hati aku dan seluruh keluarga aku...

airiel seorang yang manja, gatal pun ade gak , mengada2 mcm2 la...tapi aku suker sumer tu....airiel suka belajar dan meneroka...apa saja orang buat sumer dia nak buat...kita ajar sekali je..dia ingat mcm mn nak buat...

baru2 ni dia wat lawak...dia leh panggil mak aku tu a.k.a mak tok mcm kita panggil kucing...dia baru belajar cara memanggil kucing..so dia leh wat mcm tu kat mak aku...

mcm semalam...aku orderkan untuk dia sup cendawan x pedas..tapi mamat tukang masak tu pi buh cili padi dlm sup tu...aku cuba rasa mula2 tu ade la rase pedas skit2, tp x la pedas sgt...aku pun bagi dia mkn...sekali tu dia tersedak..menangis jap la...rupa2nya ada cili api...sian kat airiel..meleleh-leleh hingus dia...tp dia sgt kuat..dia nangis sebab tersedak je..pastu ok balik...masa tersedak tu aku bagi air tembikai suam khas untuk dia..dia tolak...aku pun kasi milo ais aku kat dia....bukan main laju lagi dia isap...airiel ni mcm org besar da...ape kita mkn minum

sumer dia nak..air gas pun dia telan gak....ape je sumer dia makan...huhuhu
nanti biler ade perkembangan terbaru aku citer lagi ekkk

itu lah airiel darwisy... sekian.

No comments:

Blog Widget by LinkWithin

My Pet


pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets