:: Usia Perkahwinan Ku ::

Friday, July 4, 2008

syok wei semalam training

Selamat pagi,

Semalam aku ade training futsal kat futsalria bangi. Kita orang join dengan group lelaki...so happening skit la...group perempua ni lak x cukup orang lak...x cukup lagi 2 orang..so kita orang terpaksa main separuh2...penat tu mmg la penat...kene cover yg x datang tu kan..tapi pape pun best la..... perempuan main dua kali...dan kali kedua tu sedang aku bermain dalam padang..tetiba pandangan aku ni terfokus kat luar padang tu...aku nampak seorang yang aku sangat kenal...wat saspen je kan....orang yg aku nampak tu rupenyer BOS AKU la plak....tak sangka lak dia datang nengok aku and de gang...malu pun ade gak beb...kekekekekeke..

Lama gak bos aku lepak kat luar tu...aku tengok dia dok sembang ngan laki aku...hahaha...da dekat kul 11.00 mlm baru dia balik....

Pagi ni lak...aku masuk2 je bilik...dia tanya macam mana semalam, menang ke?hahahhahahah..aku gelak dalam hati....aku kata ok je...penat beb main...tangan ngan kaki pun da sakit...tangan sakit sebab tendangan ieja tu tendangan maut beb....tp bagus arr...tu la yang diperlukan...

aku harap group aku ni dapat masuk final....klu x dapat emas, silver pun jadilah...nak kutip mata je pun...huhuhu...

aku berterima kasih gak pada family aku terutamanya my luvly hubby and my little prince airiel...dia orang banyak support aku...tanpa dia orang mungkin aku x layak untuk jadi pengurus pasukan dan pemain...thank you very much to my luvly hubbby and son....memuahhhhh

oklah...ahad ni aku da start game..futsal game pertama start..so datanglah beramai-ramai ekkkk...chow

No comments:

Blog Widget by LinkWithin

My Pet


pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets