:: Usia Perkahwinan Ku ::

Wednesday, July 2, 2008

ari ni bz sket

assalamualaikum.....
hari ni aku baru masuk keje...2 hari cuti gi uruskan hal adik ipar aku masuk polytech kat bangi..
erm...nasib baik x ramai sangat semalam...x de la penat sangat pun...airiel pun ikut skali auntie dia daftar kolej..huhu...

pagi tadi aku sampai kul 8.05 cam tu arr...masuk2 bilik..bagi salam kat bos...pastu bos jawab salam and siap ucap terima kasih kat aku.. wat saspen jer..tetibe je ckp terima kasih kat aku..ngoper2nyer...dia kata terima kasih sebab dtg awal...cam perli je..huhu..terasa beb...

aku pun..okey jer... pas letak beg..x sempat nak wat pape..bos bagi keje banyak..almaklumla..2 hari cuti... so keje aku banyak skit la..tapi da beres da tadi..sblm kul1.00 tghr da setel...
siap leh gi meeting hari kuarge tu...

budak2 opis aku ade bg tau kat aku...yg bos aku ni ke hulu ke hilir cari org untuk tolong dia wat keje...sian lak aku dengar..huhuhu... masuk kat pejabat am tu hampir 10 kali la... tu baru 2 hari aku takde...klu aku minta cuti panjang..mmg confirm dia susah ati.... mase cuti bersalin pun dia susah hati...dia harap kat aku je la...

so petang ni aku lak bz..ade meeting sukan lak..aku lak ketua pasukan..so kene arr hadir... nak x nak pun mesti...nnt x tau mende lak...

oklah..tu je nak citer...nnt ade citer best aku post arr lagi .....c ya

No comments:

Blog Widget by LinkWithin

My Pet


pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets