:: Usia Perkahwinan Ku ::

Friday, June 27, 2008

penat la

hurm...ari ni aku terasa sangat penat. sakit satu badan. mana tak nye...start hari selasa ade training bola jaring, pastu hari rabu training bola tampar..mlm tu pulak ade selection bowling...rase
nak pengsan..semalam lak ade liga bowling KSSM.


hari mmg sakit...petang ni ade training futsal lak...nama pun pengurus..so kene la atur semua tu...letih gak jadik pengurus pasukan ni. nak aturkan latihan bukannya senang..bila da ade tarikh, ahli x leh dtg la ape lah...so kene tunda. tapi pape pun itu semua pengalaman baru bagi aku...aku suka dan aku memang pencinta sukan....

sekarang ni aku tgh boring skit2 sebab tak ada keje sangat. dalam boring2 pun aku tetap suka sebab boleh rileks kan otak dan pikir hal sukan ni. bos aku lak cuti...so x la ganggu sangat...tp boring gak kalau tak ada keje ngan bos tak ada ni...sekali sekala leh la...

No comments:

Blog Widget by LinkWithin

My Pet


pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets