:: Usia Perkahwinan Ku ::

Sunday, April 27, 2008

syukur Alhamdulillah

pagi ni aku terlambat skit masuk keje sebab jem giler kat umah aku tu. aku sampai opis dalam kul 8.15 a.m. masuk2 opis je..bos da panggil aku ngn kerani aku..berdua je.. cam saspen je. kut la sebab aku slalu masuk lambat...nasib baik la kan pasal tu...lege rasenye.
mukadimahnye leh tahan gak la...menyentuh gak hati aku ni...walau pun nampak brutal ngn giler2..tapi ati aku ni cepat gak kecik...tapi depend ngn keadaan la...klu da x tahan tu cepat la kecik...klu x tu..susah skit nak kecik...(keras gak la ati aku ni)..
ok lah..yang aku bersyukur sangat ni sebab aku x penah sangka dan jangka yang aku dpt sesuatu di luar pikiran aku dan x penah terlintas langsung dlm otak ni la...aku sgt terkejut. Alhamdulillah rezeki aku melimpah ruah...terima kasih tak terhingga. rupa-rupanye bos aku bernazar..bila dia naik pangkat. so aku ngn kerani aku ni dpt la sedikit rezeki yang tak terhingga.

TERIMA KASIH Tuan Haji..semoga dimurahkan rezeki, amin

No comments:

Blog Widget by LinkWithin

My Pet


pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets