:: Usia Perkahwinan Ku ::

Friday, January 14, 2011

KERJA SEKOLAH

Salam semua,

Semoga hari ni hari ceria anda....saya x brape ceria la sgt...tp saya hari ni nak kongsi sikit pasal anak2. Saya nak tunjuk hasil kerja sekolah anak2 saya...tp ade 1 je hasil..sbb 1 lg lupa nak ambik gambar :(.

Oklah..sepertimana korang tau, anak bujang saya dah sekolah tadika kan..so mggu ke 2 adalah mggu belajar. Klu dah belajar mesti ada kerja sekolah kan. Cikgu da pesan ade home work utk darwisy..saya pon kata ok teacher..hehehe..sesampai umah..saya bersihkan dulu anak2..sbb men ujan smlm..dah tu baru la start wat home work..saya pon dok sebuk cari pensel utk darwisy..si kecit pon sebok nak 'uku'..nak tau ape UKU, maksudnya BUKU..so kelam kelibut la mencari buku tulis...seb bek ado...dah ade buku tu..terus happy je si adik...tp yg peliknya si adik la lebih excited..si abang jenuh dok suruh..x mo buat..abis menabur janji asalkan buat..hmmm cam tu la bile anak da besar...tp akhirnya berjaya jugak si abang menghabiskan home work..si adik pulak home work dia terbaik...nak tau terbaik mcm mn...ko scroll ke bawah ehh..

*

*

*

*

*

*

Photobucket
tgk terbaik ke idak..sampai 2 muka surat...belakang pon ade lg 2 muka surat

Photobucket
yg ni dah close up...bleh tak baca ape dia tulis? hehehehe

so mmg adik lebih excited dr abg..tp nak wat camne..lom cukup umur nak antar g skool...
sabar ye dik..lg 2 thn je...

2 comments:

SHaRKFiQ SSM said...

salam.. k.nad..
uissh, lame xupdate blog~
hehe..


tgk homework yg adik tu, tringat zaman muda mudi dulu2..
cmni r kita bila dpt pensel..
heheh~

kreatif2...

mommie nard said...

wslm fiq..
aah akk bz ngn keje kt opis..
keje photoshoot lg...tu yg tggl blog ni lama...

aah..adik baru 2 thn..semangat nak g sekolah dah

Blog Widget by LinkWithin

My Pet


pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets