:: Usia Perkahwinan Ku ::

Wednesday, December 15, 2010

Abg Darwisy terkini

Assalamualaikum dan selamat pagi semua...


Waaa...hari ni saya rasa mcm nak apdet semua yg ape saya ada...saya nak apdet Blog, FB, Circle Mom dan lelain...tu la byk sgt buat kan..dah sampai x terlayan dan x terapdet dah...sian kan kat blog saya ni kan...tp lama tggal pon masih segar lam ingatan tau...


Nak bercerita tentang ape ye?? hmmm...ok utk sekian lama saya tinggal blog ni, saya nak citer pasal anak2. Saya nak citer pasai anak bujang yg dah makin besar, tinggi, ensem, pandai dan sgt manja tu...


Anak bujang saya tu nama Airiel Darwisy, skrg sy panggil dia Abg Darwisy sbb dia dah ada adik..adik dia pon dah besar dah..nak masuk 2 thn da pon...


Abg Darwisy skrg sgt pandai...pandai cakap (ckp cam org tuaa...klu x caya sy bawak jumpe), pandai guna laptop, pandai komplen, pandai nyanyi, menari..byk la yg dia pandai buat. Tp yg saya x percaya tu dia pandai guna laptop..dia pandai on dan off (tu mcm biase la kan), lg satu dia pandai guna INTERNET. Dia bukak YOUTUBE, pastu pilih video mana yg dia suka tgk...Abg DArwisy plg suka tgk video Lori Sampah..pastu dia pandai lak nak ejas suara..nak kuat ke nak pelan ke...pastu klu abg darwisy nak g toilet dia siap PAUSE dulu...hmm mmg bijak anak saya ni kan...


Oklah..celoteh byk2 pon wat penat baca kan..so korang tgk la skit pic yg smpt saya snap curik2 ni...

 ni lah gaya darwisy bile suh posing...wat memain je
 haa..nmpk kan ape yg dia tgh tgk tu...lori sampah kan..dia sgt suka ngn lori smph
(sila abaikan kesepahan dibawah meja tu ehh)
adik dan abg berkongsi tgk video kat youtube...ni pon salah satu feveret dorg..

No comments:

Blog Widget by LinkWithin

My Pet


pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets