:: Usia Perkahwinan Ku ::

Tuesday, October 27, 2009

WEEKEND

Assalamualaikum....

Hari ni agak bosan skit..sbb smlm dah MC (migrain), so rase cuti masih ade...nak ilangkan bosan aku mengapdet blog ni. Aku tanak citer banyak sbb aku x reti nak citer, jd aku aplod pikcer aku ngn family mase weken yg lepas (mase depavali). Korang tgk je la ek..tatau nak citer per..kekekeke..ayat kering...hausss.

okey la yo..enjoy yooo....

gambar kat bawah ni mase kiteorang nak pi kenduri member aku kat tanah lot serdang jaya. Pengantin nama Mira Mastura bt Mohamad (anak kepada En Mat Cina - Pusat TS). Mak aku lak kawan kpd mak pengantin..so kami sekuarge pi sesama...



ini lah pengantinnya..sungguh anggun dan menawan


gambar ni mase nak kuar umh dah...tp sempat posing sat ngn anak dara

ni lak..auntie kesayang delisya (pantang nampak je da tersengeh2 suh angkat)

ha...ni lak mamat pakai helmet sambil mata pejam ni nama dia fitri. dia ni sepupu kita org, so uncle kpd airiel lah. uncle dia ni hujung minggu lepak serdang (umh mak aku), dia pun join kami gak pi kenduri...sbb x dak sapa kat umh...layannn 

 my gurl ~ airien delisya


 
 ni salah satu kegemaran si tomei sowang ni...ske makan bende yg bukan makanan...klu ambik ape yg dipegang...menangis cam kene pukui...

 ni lak my teruna ~ airiel darwisy (manja, comey, ngade2, kiut, sikit nakal)

 tadi versi tutup mata..skrg versi mata stim lak..ahaksss

 hehehe..ni lak mummy n de hero..muuahhh


Gambar kat bawah ni mase hari ahad lepas deepavali. Ini adalah hari minggu kami : bermain di padang menan..hahaha. Mule2 mummy, delisya ngn airiel jer nak pi taman...tanpa di sedari daddy mengekor di belakang...so kami pun sesama layan men menan ngn dorang budak tomei nih...



 LET'S PLAY

 airiel ske kuda..so kuda ori x de..kasik kude menan sudah...tengoklah aksi dia ni..comelkan...(lurve dis pic)

delisya dalam terowong

 airiel mmg ske menyempit kat adik..x kira kat mana berada...huhu.

 hehehe...hero mummy comin'

 delisya pun teringin nak men gelongsor

 posing ape ekk nih?????

 
 
 
 tengok kete lalu sampai toleh abis....

 daddy yg rajin melayan...tq daddy bantu mummy layan anak2

 
 adik nak sambut abang yg nak melonsor...hehehe

 
 jom men jongka jongket...

 daddy tgh buli airiel..abis daddy goncang laju2 sampai airiel ke depan..

 sweetheart

 mummy pn nak enterprem gak...

 airiel dgn sepatu merahnya...

 airiel mmg sowang yg sgt penyayang..ske kiss adik. klu ade org nak ambik adik, dia dah start gelabah. mummy ngn daddy sgt bangga ngn airiel

 ::T.H.E.M::

No comments:

Blog Widget by LinkWithin

My Pet


pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets