:: Usia Perkahwinan Ku ::

Wednesday, October 21, 2009

MY WISHLIST

hari nie aku ingat nak wat wishlist la...
byk bende yg aku ngidamkan...cume biler tercapai tu tatau
tp alhamdulillah rezki murah bulan ni.


byk giler bende yg aku nak...tp aku kene tahan diri sbb nnt membazir la plak..
x elok membazirkan...hurm, korang mesti tau bende paling aku suke kan...(aku agak je..ntah korang tau ke tak)


wishlist aku


nak tukar camera
new lens + flash
gi kursus fotografi (nk tambah ilmu)

ni lah camera aku nak tu...latest skali...tp harge aku lom tau baper? hehehehe







mesin jahit industrial punyer....tahan lasak...
mcm2 projek leh aku buat...

ni lah mesinnyer..mmg syok siut..aku dah try...





kat atas ni sumer bende yg da lama aku nak sangat...aku harap dapat la aku penuhinya...



wishlist yg aku nak (biase2 je)..nnt aku list downkan ekk...

No comments:

Blog Widget by LinkWithin

My Pet


pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets