:: Usia Perkahwinan Ku ::

Saturday, September 19, 2009

SELAMAT MENYAMBUT AIDILFITRI

Salam ceria,

Selamat pagi sumer....Alhamdulillah, ini adalah sahur ku yang terakhir utk tahun ni. Aku bersyukur kepada Nya kerana memberi peluang kepada diri ku agar dapat berpuasa penuh tanpa halangan. Dah lama aku inginkan peluang begini. Bukannya apa, sejak aku berkahwin, aku x berpeluang berpuasa penuh...masa aku mengandungkan airiel, selama sebulan aku x dapat berpuasa kerana berpantang masa tu. Tahun lepas lak, aku mengandungkan delisya, aku mmg x larat...masa tu awal preggy, tau2 je la kan, morning sickness agak teruk. So aku dpt berpuasa hanya 2 minggu saja. Dan akhirnya tahun ni sgt membanggakan aku krn dpt berpuasa penuh. Alhamdulillah. Ini pun sbb aku BF utk my little gurl, klu x dah tentu la aku angkat bendera jepun..kakakaka.

okeylah kenkawan, aku nak ucapkan selamat menyambut aidilfitri, mohon ampun dan maaf atas segala kesalahan yg tak ku sedari, makan halal minum aku, dan berhati-hati di jln raya kepada kawan2 yang balik kampung...aku tahun ni raya kat serdang jer....

No comments:

Blog Widget by LinkWithin

My Pet


pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets