:: Usia Perkahwinan Ku ::

Wednesday, September 9, 2009

AIRIEN DELISYA & AIRIEL DARWISY GI CASTING

Assalamualaikum semua....

Agak lama aku meninggalkan blog aku nih..bukannya ape, aku ni x de mood n x de time nak tulis/bercerita. Disbbkan dah terlalu lama aku x tulis, maka hari ini aku akan menulis. Ntah ler citer ni yg nak aku tulis ni baru ke lama. Ada yg dah lupe pun...tp aku akn mencuba utk mengingatkan..hahaha.

Citer terbaru aku last week, hari sabtu bersamaan 5 Sept 09. Hari tu adalah hari yg membuatkan hati aku berdebar2 dgn kencangnya...nak tau knp? jeng..jeng..jeng...hari rabu lepas, sambil aku scan sijil2 tu sambil aku bukak website...tgh explore tu ternampak satu iklan talent for baby. So aku bukak and baca ape syarat2nya. Mengikut syarat2 yg dia bagi mmg delisya layak la...den aku pun terus la anta pic delisya yg kiut tu kat dorang. Petang tu masa aku bukak email aku ternampak email dari cik iman (org dr agency talent tu), dia minta aku dtg hari jumaat atau sabtu...den aku call dia aku confirmkan kat dia yg aku nak dtg hari sabtu kul 11 pagi.

Hari Sabtu tu kami pun gerak ke tempat nak casting tu. Tempat tu kat Damansara Perdana. Seb bek senang je nak cari tempat tu..klu tak menggagau gak la kita org ni...hahaha. Sesampai je tepat kul 11 pagi dan kita org lah yg pertama sampai. Sesampai je kene isi borang, dia kasi 2 borang, 1 untuk Delisya 1 lagi utk Airiel. Kita org x sangka yg airiel pun kene casting gak...b'coz aku send gambar delisya je. Kita org pun x kisah la...ni pun saja2 je nak cuba nasib..mana la tau dpt ke...klu ada rezeki. InsyaAllah...(dlm hati cam berharap la gak..huhu). Casting tu x lama pun, dia nak kumpul dulu peserta2 yg daftar..after dat baru dia bg jawapan terpilih ke idak. Skrg ni aku tunggu jawapan je la...

Dah settle casting tu, kita org menuju ke IKEA. Hurmmm da lama x gi..bukan pe...agak susah sedikit la nak jalan tgk2 brg. anak2 cepat boring..nak tido la, mcm2 nak. Tp dlm leceh2 pun sempat la meraun sampai abis..ade la beli2 skit brg utk umh baru tu plus ngn menan dorang 2 beradik tu. Nak dijadikan citer mmg hari sabtu tu hari berjalan. Lepas gi IKEA balik umah..tido jap dlm sejam pastu kuar balik gi Kg Pandan lak. Nak tau bat pe gi Kg Pandan..hahaha...kami pi bukak poser kat Restoran Kg Pandan Kari Kepala Ikan. Wowww..nyum..nyum...sedap siut. tp yg x sedap tu bile delisya meragam. Delisya ni waktu maghrib adalah waktu dia menyusu. Klu kat umh pas bukak poser (minum air je) terus gi susukan dia sampai la dia tido...baru la aku pi makan lak. So dah jadi rutin dia waktu maghrib je mesti menyusu...nak x nak aku kene la menyusukan dia kat kedai tu..dah x de perasaan malu dah...kat mana2 pun klu dia nak susu..mmg aku selak baju ni terus kasi. Dah sudah susu tu..x nak tido lak, x nak duk dlm buggy...huhh kene arr dukung sambil mamam nasik. Kiranya tidak puas gak la makan...x konsentrat la. Hubby pun da kesian tgk mummy mkn dgn x tenang, dia pun tlg pegang delisya plak, mummy pun terus abiskan nasik dan suh mamak tu bungkus kepala ikan yg lom terusik tu. Dah sampai umah kami start makan balik nasik ngn kepala ikan...Alhamdulillah kenyang dan aman sekali...hahaha..nnt next episod nak gi mkn nasik kandaq plak...tungguuu ekkk..

k lah cau cin cau..x sempat nk upload pic delisya gi casting tu.nnt kita upload okeyyy

No comments:

Blog Widget by LinkWithin

My Pet


pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets