:: Usia Perkahwinan Ku ::

Tuesday, August 25, 2009

pagi selasa di bulan ramadhan

Assalamualaikum semua....

Selamat berpuasa kepada semua kenkawan ku....

Dah lama sangat aku x apdet blog nih...mcm2 citer aku nak citer, tp still x de mood lg nak citer...sampai ade yg dah luperr..wakakakaka...

Hari ni aku citer apa yg berlaku pg tadi ekk...mcm2 jd...agak kelakar gak aku rasa....

1stly, masa aku tgh bersiap nak gi opis..tibe2 anak aku delisya tu bangun (slalunye dia bangun lewat skit..hr ni lak awal) rupe2nyer dia dah uuk...patutla masam jer. so aku pun wat rileks jer lg...sbb tgh bz nak pakai baju dah ni...alih2 dia leh menangis sekuat hati dia...sampai tersedu2 la...aku pun gelabah la...tgk dia nangis camtuh. nak tanak, kene gak aku urus kan dia dulu...pas dah uruskan dia, boleh lak dia nak nenen lak, aku ni dah lambat dah ni..tepakse gak bagi..siap leh main2 lg tu...dah tu aku pun nak pakaikan dia dryper, lom sempat sarung dia dah kencing..abis tilam aku basah (delisya leh sengeh2 kat aku).

ni citer kat umah....yg seken ni citer kt atas jln raya lak..

yg ni citer klakar...padan muke mamat tu...gatal sgt gi usha bini org (aku la tu). Hari ni sgt jem kat pasar borong tu...byk sgt kete..aku pun x paham knp leh byk sgt...hahaha. dah la aku lambat kuar umh gara2 delisya...tup..tup kat jln pulak jem..adussss...so kete sumer perlahan je, termasuk la kete comel aku tu..skit2 je pat jln...sesambil layan jem + hotfm, ade sorang mamat ni dok usha aku...mule2 x aku x pasan yg dia pandang2..dah pandang2 tu siap senyum2 lak...cam nak tempeleng je muke dia tu. bile aku dah terperasan lagi la dia senyum lebar...aku pun malas nak nengok mamat tu, aku pun toleh kedepan..elok je aku toleh bunyi kedegonnnggg...ape lagik aku toleh tgk kete mamat tu dah tercium bontot van depan dia...teruk gak aku tgk bumper depan dia..jatuh + pecah...kasihan kat dia...tgh jem2 cam tu leh lak jadik cam ni..dlm keadaan yg slow pun leh berdentum..camne tuh? nmpk sgt la mamat tu dok asyik tgk aku..wakakakaka...nak kata aku cun sgt hr ni x de la plak (sejak bermula pose aku x mekap langsung). x nak over sgt bulan yg mulia ni..hhuhu...

so...kpd mamat2 di luar sana..klu nak usha bukan x bleh..skit2 suda...klu lebey camtu la jadiknye..

No comments:

Blog Widget by LinkWithin

My Pet


pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets