:: Usia Perkahwinan Ku ::

Friday, August 14, 2009

Comel tak baju nih???

ello sumer...kembali merajinkan diri utk memblogging..hahaha...
ni pun aku rajin sbb nak tanye pendapat korang sumer pasal baju yg baru aku beli semalam..
baju ni aku beli utk delisya (nak pakai mase raya), mase aku jenjalan smlm...aku masuk satu kedai ni..kedai ni byk jual baju utk baby & kids (gurl)...so cari2 jumpe baju ni...

bagi korang comel tak baju ni??? hehehe...












6 comments:

dana said...

comel...kaler putih, bersih je nmpk.. kena dgn tuan punya baju yg putih gebu dan kecik demit (ni ayat mak ni)

Precious said...

Kalau tak comel, mama die tak beli. Of course, cumillll.

mRs.aJaQue said...

ngat mak nyer punyer..
hehehe...

nard said...

dana : tul ke comel..huhu..syoknye dgrrr...

precious : hahaha...kan ape, byk sgt baju comel2..tp mata ni dok bekenan yg tu jer..tq..tq...

Mrs ajaque : maknye x de saiz ler..hahahaa

dana said...

kt c2 ada jual baju bb gurl je ke?

nard said...

dana : paling banyak bb gurl la...
ade gak yg boy..tp da besar2 la...

Blog Widget by LinkWithin

My Pet


pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets