:: Usia Perkahwinan Ku ::

Friday, July 3, 2009

.: Scha Meniarap :.

Aku suke hari Jumaat. Hari jumaat adalah hari yg paling panjang rehatnya..wakakaka...aku suke2... So kebiasaannya tengahari mmg aku lik umah. fes skali apa yg aku bat yelah...bermain ngn anak2 ler..men cium2, peluk2, gelak2..mmg aku ske. seken lak aku mengepam ler (almaklumla full BF), so sesambil mengepam tu sesambil la melayan si kecil aku tu (Scha). Tengah memain ngn dia, tibe2 dia meniarap dgn sendiri. Aku sgt terkejut dan impress..haha. bat pertama kali nyer dia meniarap...slalunye mengiring je...meniarap tu x sampai (kaki je sampai..hahaha). Tu adalah perkembangan yg sgt mengujakan aku...dan utk pengetahuan korang Scha meniarap paling awal berbanding ngn si abangnye tu (Airiel). Dulu abangnye lambat skit la meniarap..maybe sbb bdn dia yg montok tu...adik ni kecil dan comel. Selama ni dia berusaha nak meniarap akhirnya berjaya juga hari ni..tahniah2...mummy ske arr...

No comments:

Blog Widget by LinkWithin

My Pet


pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets