:: Usia Perkahwinan Ku ::

Wednesday, July 15, 2009

.: Rayyan Anwar :.


Hai...Camat petang....

Dah petang2 ni...tibe la masenye bosan....sementara nunggu hubby dtg amik aku...aku cipta la citer utk dikongsi bersama. N3 kali ni aku nak citer pasai anak sedara aku. Nama dia Rayyan Anwar bin Yasser Anwar (sedapkan nama ni). Umur dia skrg 11 bulan. Tanggal 08 Aug 08 adalah tarikh beliau melihat dunia. Cantik kan tarikh lahir dia. So bulan depan besday dia (genap setahun). Rayyan ni mase lahir ade masalah skit...tp kini sudah beransur pulih dan Alhamdulillah semakin sihat. Aku x brape igt sakit dia tu..yg pastinya ade benjolan (mcm benguk) di antara leher ngn muka. Benjolan tu agak besar dan menyakitkan..dan pernah melalui pembedahan kecik semasa umur dia 2 bln (klu x silap aku la). So kat cni ade gambar yg aku snap mase dia admit kat wad.

2 comments:

bEe HoNeY said...

sian nard...abis ialng seme..tp xpe ko kan rajin updated2 blog ni...rmai tul skrg ni nama rayyan....leh la pomotkan rayyanoutlet ahhahah

nard said...

huhuhu...aah..
mase dak ni dlm pewot..umi dia da berkenan ngn nama ni mase citer bella tu..dr rayyan

Blog Widget by LinkWithin

My Pet


pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets