:: Usia Perkahwinan Ku ::

Thursday, July 2, 2009

.: Pagi Yg Indah + Airiel Yg Wat Pangai :.

Assalamualaikum,



Selamat pagi, hari ini hari yg sungguh menyeronokkan. Suasana yg sejuk (i like). Dah lama aku menunggu hujan turun. Alhamdulillah akhirnya turun juga.



Hari jugak la si Airiel ni wat perangai. Ntah kenapa lak dia pg ni...cam manja sgt, sedey sgt..aku sendiri tak tau. Nak tau Airiel wat pe pg nih? Dia bangun tido terus je cari mummy, dia nak mummy dia tido ngn dia. nak kene peluk-peluk...klu tak peluk, dia tarikh tgn ni suh peluk dia gak. So aku pun peluk la sampai dia terlelap. Bile aku tgk dia dah lelap, aku pun dgn perlahan2 bangun (x nak dia terjaga), baru je nak bangun dia terjaga. Nangis2 x bg aku bangun..kene la aku tido balik ngan dia. Jam lak dah pukul 7 suku. Dah lewat dah ni. Macam mana aku nak bat ni...aku pujuk la dia, aku ckp mummy nak g work...dah lambat dah ni. Tapi dia x nak gak..dia nak aku tido ngn dia gak. Aku pujuk lagi..pujuk punye pujuk dia ok. Dia men ngn adik dia. Aku tgk dia leka men, aku pelan2 la kuar bilik nak gi mandi. Baru selangkah aku masuk bilik air, terdengar dia menangis (kuat giler). Aku pun wat dek je la..aku mandi2 cepat...dah abis je mandi Airiel masih menangis. Aku kene pujuk lagi...kasik dia ketawa2. Akhirnya berjaya buat dia ketawa.



Jam dah menunjukkan kul 8.00a.m, aku masih kat umh lagi ni. Ni sumer gara2 Airiel. Bila aku ngn hubby nak kuar gi keje, dia wat hal lagi. Kali ni dia nak ikut lak. Jenuh gak la pujuk dia, aku suh dia gi wash dulu klu nak ikut (dgn bantuan mak aku). Dia pun ikut je ckp aku (airiel akan ikut ckp bile nak bawak dia jalan). So mak aku yg tlg washkan dia...sedang dia membersihkan diri dia..kami pun pelan2 (cam perompak) kuar umh dan cau cin cau. Seb bek dia x pasan..klu x mmg parah la kami. ITULAH AIRIEL DARWISY. Dia mmg cengitu.

No comments:

Blog Widget by LinkWithin

My Pet


pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets