:: Usia Perkahwinan Ku ::

Monday, July 6, 2009

.: Bermanja & Bergurau Senda :.

Gambar ni aku ambik petang sabtu ri tu. Sesambil lepak2 memikirkan nak gi jalan ke mana...aku pun mengkendit la pikcer Delisya yg tgh bergurau senda dan bermanja2 dengan daddy dia. Aku sgt bahagia tengok keletah dua branak ni. Almaklum la, Delisya ni jarang dpt bermain dan bermanja2 ngn daddy dia sbb daddy dia slalu outstation. So da dpt kesempatan ni lah, Delisya menghabiskan masa utk bermanja2an dgn daddy tersayang.


my baby lurve Scha


she love camera


manjanya anak mummy ni ngn daddy dia tu...


kasih daddy untuk anak2nya dan juge mummy nya juge...
lurve uolls

sembang petang wif daddy


renungan yg sgt manja...


pandang mummy yeaa...


airiel dan delisya lebih kurang je pangai nye..ske baring atas
badan daddy sampai tertido...

2 comments:

bEe HoNeY said...

comei & manjanya dia

nard said...

tu arr...manja giler kak masa ni...
geram je nengok

Blog Widget by LinkWithin

My Pet


pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets