:: Usia Perkahwinan Ku ::

Monday, June 8, 2009

~ syoknya bos tak dak ~

Hai!!!

Selamat pagi!!!!

Ha...hari ni hari isnin yg sgt menyeronokkan bg aku, b'coz aku x de bos...huahuahua... I'M FREE!!!! so aku leh wat ape saje aku suke...

Aku nak citer per ekk? hurm.... hari ni aku keje half day jer.. sbb mak aku x de arr...dia balik ALOQ STAQ sbb Tokcik Laki2 aku meninggal pagi ahad... so mak aku ngn family abg aku je balik..kami x balik, sedey gak x dpt balik... Ok berbalik citer asal, aku half day karena my son & little gurl x dak sapa nak jaga... pg tadi aku da siap, baru teringat yg mak ku x balik lg...seb baik ade adik ku yg bongsu tu ada (lelaki tau adik ku tu), aku minta tlg jaga sat..nnt tghr aku balik...aku ambik alih lak... B4 aku kuar tadik, aku da kuarkan susu perahan dari peti ais utk defrost. Nnt x de la kelam kabut adikku nnt nak bg Delisya minum. Aku harap x de pape la...aku yakin adik ku tu leh wat..walaupun dia lelaki...

Oklah...sat gi aku nak upload pic Delisya ngn Airiel lak...k cau cin cau..

No comments:

Blog Widget by LinkWithin

My Pet


pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets