:: Usia Perkahwinan Ku ::

Wednesday, April 1, 2009

:: Sepurnama Sudah ::

Salam....

Kini Airien Delisya atau Syasya atau Erien dah genap sebulan. Cepat masa berlalu... rasa sekejap sgt.... Syasya pun da semakin membesar dan tembam.. mase lahir berat dia cume 2.4 kg saje...sekarang da 3.3 kg... dah terasa pun bile dukung dia... dia pun semakin meninggi...hurmm....seronok rase tgk dia membesar....
kat sini ade sikit gambar2 dia yg sempat di candid.... tengok la yeeaaa......

ni lah kami
syasya menangis pun luas gak mulut nye....


abang ngan adik

tu tgn abang syasya...tgh mengusap rambut...sayang adik


muka comel

Syasya bile menguap mcm ni lah rupa nyer...kalau menguap memang luas....sampai terkembang2 la hidung dia....

3 comments:

kogieshane said...

Hei, comel kak gee tengok gambar baby kat kak jun bila nak naik keroje kesian kawan kita.

nard said...

hurm...lambat lg la...
tu la...nak wat camne...hehehe

Anonymous said...

naik le keroje lambat2 sambung ngan cuti x bgaji... kita sekarang dah ada aktiviti baru.. menampo bola pingpong! konon berangan nak gi sukan badan berkanun kat Langkawi.. tak tau le... cam ada halangan beso je. Ini je peluang terakhir di MARDI. Kalo tak pegi nak bako je bat pingpong tu...

Blog Widget by LinkWithin

My Pet


pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets