:: Usia Perkahwinan Ku ::

Wednesday, February 11, 2009

Morning

Assalamualaikum,

Morning..............
Hari ni....aku rase sihat skit dari semalam. Maybe malam tadi aku da sakit teruk kut. Memang tak larat giler mlm tadi...abis satu badan sakit, dah la tinggal aku ngn airiel jer....nak minta tolong urutkan..mana boleh...hehehehe...

Airiel lak...sebok ngajak aku pi jalan2...aku dah tak larat. Nak tak nak layan je la...
Malam tadi aku tak lalu makan...aku minum jer...klu dah minum je..paham2 je la kan....
Tapi malam tadi mmg sakit sgt...perut aku ni macam kene toreh2..x tau kenapa...rase mual2
isk..isk..isk...lain macam jer...menangis gak la menahan sakit tu...

Nasib baik la Airiel tak meragam sangat...dia main sendiri jer...klu nak pape baru dia panggil aku...jadik dapat la aku rehat jap...aku x leh duduk..baring jer...
Baring pun x selesa sangat..baby ni asyik mengeras jer...ssakit tu Tuhan je tau...

Kul 10 lebih..aku tengok airiel da lalok..nak tido agaknya tu...jadi aku buat susu...bentang tilam besar
pastu bagi dia golek2 jap...alih2 aku tgk dia da belayar da....Alhamdulillah....senang hati dia dah tido....
pas layan citer kat TV3 aku pun bawak dia naik atas...pastu aku pun berlayar la skali...huhu

sekian terima kasih. Wassalam.

2 comments:

Chmie Cute said...

Salam.. Nard...
Saya der tag untuk awak...
Sila la jawab eh... then post kt blog...
TQ..

Chmie Cute said...

amek kt blog saya yer..
TQ =)

Blog Widget by LinkWithin

My Pet


pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets